Deze pagina is alleen toegankelijk voor abonnees van het Orthospakket & het Digi-pakket
Gestabiliseerde NADH vermindert vermoeidheid... ook tijdens de feestweken
Uit een klinische fase I studie, die verscheen in de Puerto Rico Health Science Journal (1), blijkt dat het voedingssupplement NADH – onder zijn gestabiliseerde vorm - goed werkt tegen chronische en andere vermoeidheidsymptomen. De auteurs van dit onderzoek, Dr. Maria L. Santaella en Dr. Ivonne Font volgden 31 chronisch vermoeide patiënten gedurende een periode van 24 maanden. Daaruit bleek dat de dagelijkse toediening van vijf tot tien milligram NADH vooral zorgde voor minder moeheid en een betere nachtrust, zodat de NADH gebruikers gedurende de dag een betere levenskwaliteit hadden en tijdens de nacht dieper konden slapen waardoor ze beter recupereerden.
- Toxiciteit:
- Orthomoleculaire stoffen:
- Ziekten:
- Andere:
Log in om het volledige artikel te lezen
(Abonnement op Orthospakket of Digi-pakket vereist)










Publi Media Uitgeverij van het FIOW